10

wrz

Gap – Classics Redefined

Jesienna kampania Gap jest jedną z najbardziej udanych w tym sezonie. Proste, czarno białe zdjęcia znanych osób odzianych w klasyki wśród ubrań (trencz, czarna sukienka, biała koszula itp.) zrobione przez Annie Leibovitz na rynek amerykański i Mikaela Janssona na europejski. W rolach głównych takie gwiazdy jak Lucy Liu, Forrest Whitaker, Selma Blair, John Mayer (wersja amerykańska) oraz Coco Rocha, Amanda Harlech, Pierre Hardy czy Elettra Rosselini (wersja europejska). Nieskomplikowane i bez zbędnych podtekstów.



Amanda Harlech i Coco Rocha (fot. Mikael Jansson);



Japoński duet Puffy AmiYumi i Selma Blair (fot. Annie Leibovitz);



Forrest Whitaker i Lucy Liu (fot. Annie Leibovitz).


2 myśli nt. „Gap – Classics Redefined

Dodaj komentarz
  1. ingeboorg

    No niezle zdjecia. Wlasciwie to wszystkie elementy klasycznego stroju prezentowane tu juz posiadam. W sklepie GAP bylam ostatnio przed ca. 10 laty w Londynie. Zakupilam wtedy T-shirt z napisem GAP, w ktorym pokazala sie wczesnie na jakiejs wiekszej imprezie Madonna.

    Odpowiedz
     
  2. kinky5

    Widzialam na „zywo” – proste ale i efektowne.

    Dodatkowym plusem jest to ze zdjecia wydrukowane sa na duzych plotnach i robi to niesamowiete wrazenie, o wiele ciekawszy efekt niz fotograficzny druk.
    Tak sobie mysle ze z przyjemnoscia wyszlabym z GAP-a z podobizna liev schreiber, ktory takze jest „twarza” tego sezonu.

    justjared.buzznet.com/gallery/photos.php?yr=2007&mon=08&evt=gap-ads&pic=03-liev-shreiber-gap-ad.jpg

    Odpowiedz
     

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *