24

kwi

Misz-Masz

Już piątego maja w warszawskim Blue City odbędą się po raz kolejny targi Misz-Masz. Zaczęło się skromnie, ale impreza wciąż się rozrasta i zyskuje na popularności. Oto co mówią o wydarzeniu sami pomysłodawcy.

„Misz-Masz to targi mody, na których można kupić ubrania polskich projektantów. Targi odbywają się w galerii handlowej Blue City. Miejsce wybrałyśmy świadomie. Lubimy pokazy i targi mody, które odbywają się w ciekawych miejscach, w klubach z klimatem. Ale przeciętny Polak, Polka idzie po ubrania do galerii handlowej, a nie do klubu. Klient galerii handlowych nie zna polskich projektantów, świat mody to dla niego wysokie ceny, zobowiązujące imprezy i pokazy, flesze i celebryci.

Dobór projektantów na targi nie jest przypadkowy, na decyzję składa się kilka podstawowych – cena, która nie zwali z nóg osoby przyzwyczajonej do robienia zakupów w popularnych sklepach sieciowych, wzornictwo, które utwierdzi takiego klienta, że może się równie fajnie ubrać łącząc ubrania od polskich twórców z tymi z sieciówek i jakość, która w połączeniu z dwoma poprzednimi elementami zachęcą do zakupów. Między innymi właśnie w taki sposób chcemy walczyć z przekonaniem, że polskie projekty są niedostępne i drogie, a projektanci to tylko twórcy kreacji na czerwony dywan. Marzy nam się powolutku zmieniać myślenie o modzie i na naszych targach pokazujemy coś co może to błędne myślenie zmienić.

Na każdej edycji prezentuje się około 50 projektantów, którzy mają do dyspozycji swoje stoiska. To daje szansę klientom nie tylko kupić ciekawe ubrania, ale także porozmawiać z tymi, którzy je tworzą. Korzystają na tym też projektanci. Zwykle swoje ubrania sprzedają przez Internet. Na targach mogą poznać nowych, nieco innych niż na klubowych targach klientów, zobaczyć jak reagują na ich projekty.

Już cztery razy przeprowadzałyśmy ten eksperyment i cztery razy udało się nam osiągnąć zamierzony cel: przekonać klientów galerii handlowej do zakupów u polskich projektantów. O sukcesie Misz-Maszu świadczy zarówno wzrastająca liczba klientów jak i wzrastająca liczba projektantów, którzy chcą wziąć udział w naszych targach. Efekty pracy docenił obejmując patronat nad naszym wydarzeniem również SHOWROOM – największy w Polsce sklep internetowy i platforma skupiająca i promująca wyselekcjonowanych projektantów.

Misz-Masz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *