16

kwi

F jak Fashion Post

Ruszył, a ponieważ od początku z nim współpracuję, z każdej strony dopadają mnie pytania. Jako że jest to portal, żaden inny nawet się nie zająknie o jego istnieniu. A szkoda, bo to nie konkurencja. To zupełnie nowa jakość. Chcecie dowiedzieć się więcej o Fashion Post? Zapraszam!

Justyna D i Maryna T - Fashion Post - BW

Co to jest Fashion Post i w jakim celu się go stosuje?

Fashion Post to portal o modzie, urodzie, kulturze i sztuce założony w 2014, a uruchomiony w 2015 roku przez Justynę Duszyńską i Marynę Tomaszewską. Justyna (po lewej) to jedna z najbardziej rozpoznawalnych modelek lat dziewięćdziesiątych, wieloletnia dyrektor sprzedaży Onetu, Wydawnictwa Hachette Filipachi Polska i Burda International. Związana z branżą reklamy i marketingu od ponad 15 lat. Maryna (po prawej) przez wiele lat zajmowała stanowisko dyrektor kreatywnej magazynów lifestyle’owych, między innymi „MaleMena”” i „Fashion Magazine”. To artystka, autorka projektów „Periodyk najgorszy” i „Polish Phrase Bookwith Art in the Background” oraz doktor sztuk pięknych i wykładowca ASP w Warszawie.

Moda to dla nas zjawisko. Przez jej pryzmat będziemy opowiadać o   otaczającym nas świecie. Stawiamy na precyzyjny kalendarz wydawniczy oraz unikalność i wiarygodność treści. Fashion Post to nie tylko codzienne modowe in and out, ale przede wszystkim ludzie. Ci, którzy tworzą branżę mody, są autorami naszych treści i też często bohaterami opisywanych historii. Będziemy wszechstronnie przedstawiać polską modę, jej twórców i twarze biznesu modowego, mówi Maryna Tomaszewska.

Redakcja to zespół złożony z dziennikarzy, stylistów i grafików w składzie: Mateusz Farenholc, Marta Kazimierczak, Łukasz Dudek, Małgorzata Działa, Tobiasz Kujawa. Z portalem współpracuje ponad dwudziestu autorów, wśród nich między innymi: Aleksandra Boćkowska , Joanna Horodyńska, Agnieszka Pogorzelska, Michał Zaczyński, Sławek Blaszewski, Olka Kaźmierczak, Michał Kukawski, Agata Kalbarczyk, Agnieszka Martyna, Emil Zed oraz ja, Harel.

Fashion Post stosuje się przede wszystkim w celu poszerzenia wiedzy, zaspokojenia ciekawości, niewykluczone także cele rozrywkowe.

Informacje ważne przed zastosowaniem Fashion Post.

Do przyjęcia pierwszej dawki Fashion Post nie trzeba się szczególnie przygotowywać. Wystarczy wygodne miejsce do siedzenia i narzędzie podłączone do Internetu. Strona jest przejrzysta i intuicyjna w obsłudze. Portal dzieli się na cztery kategorie: moda, uroda, kultura i „kto jest kim”. Każdej z nich przypisane są podkategorie, które pomogą nam odnaleźć dokładnie to, czego szukamy. Świeżutkie wiadomości przeplatają się z poradami kosmetycznymi, analizami trendów, recenzjami pokazów i wystaw oraz zabawnymi ciekawostkami. Pod kątem poruszanej tematyki przepytywani są różni goście portalu (dział „Pięć pytań do…”). Ja prowadzę swoją rubrykę pod tytułem „Alfabet Harel”. Łatwo odgadnąć, że opisuję w nim polskie marki od A do Z.

Przekaz serwisu jest jasny w odbiorze, konsekwentnie realizowany na dwóch równoległych, wzajemnie uzupełniających się polach, które tworzą: – newsy – bieżące, krótkie treści, pochodzące przeważnie, choć nie tylko, ze źródeł zewnętrznych, – treści jakościowe – bardziej obszerne materiały, przygotowywane w całości przez zespół redakcyjny i zaproszonych do współpracy autorów. Strona jest przygotowana w technologii RWD (Responsive Web Design) na wszystkie urządzenia mobilne. Ma łatwą i przyjazną nawigację; jest wyposażona w ikony social media, ułatwiające użytkownikom dzielenie się kontentem.

W tradycyjnych mass mediach doszło już do zmiany preferencji czytelników i widzów, którzy od dotychczasowej wszechstronnej formuły wolą przekaz skupiony na określonej tematyce. Wynikiem tej tendencji jest rosnąca popularność pism specjalistycznych i telewizyjnych kanałów tematycznych. Podobny proces zaczyna być widoczny w Internecie. Po zachłyśnięciu się totalną wolnością, jaką przyniosło nowe medium, w którym bez kontroli i często bezmyślnie można umieścić cokolwiek, następuje przesyt. Zalew treści o wszystkim i dla wszystkich zaczyna coraz bardziej nużyć i nudzić. Także w Internecie nadchodzi era specjalizacji. Fashion Post, jako pierwszy w segmencie moda, odpowiada na tę potrzebę – czytamy w informacji prasowej.

Jak stosować Fashion Post?

W zależności od zapotrzebowania raz lub dwa razy dziennie, przed, w trakcie lub po posiłku. Można popijać kawą.

Przyjęcie większej dawki Fashion Post niż zalecana.

Jak najbardziej wskazane.

Pominięcie dawki Fashion Post.

Może skutkować nudą i pogorszeniem nastroju.

Przerwanie stosowania Fashion Post.

Jak wyżej. Długotrwałe zaniechanie stosowania Fashion Post może wywołać trwałe obniżenie nastroju, a także utratę wiary w prawdziwy język polski. Chyba że zna się inne miejsca, w których publikują autorzy portalu (w tym ich własne strony, nieskromnie dodam).

Interakcje.

Na własne ryzyko łączymy Fashion Post naprzemiennie z innymi portalami. O ile trzymają poziom (a są takie, gwarantuję), interakcji się nie odnotowuje.

Możliwe działania niepożądane.

Uzależnienie. Zmęczone oczy. Gonitwa myśli. Wzrost potrzeb materialnych (zwłaszcza w sektorze własnej garderoby). Utrata poczucia czasu. Chęć pracy w modzie.

Ulotkę przygotowała Harel. Data ostatniej aktualizacji: kwiecień 2015.

8 myśli nt. „F jak Fashion Post

Dodaj komentarz
  1. eveline

    oo, wygląda ciekawie, tylko zniechęcające jest to, że przy oglądaniu galerii zdjęć, cała strona ładuje się od nowa

    Odpowiedz
     
  2. Carrie

    Na koniec 2017 r. portal prezentuje poziom zeberko-pudelkowy. Krótkie teksty o niczym, plptki z szoł biznesu. Nuda nuda nuda. Aż żal, że tak się stoczył…

    Odpowiedz
     

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *