12

Wrz

Druga młodość. Ten sam Mandel.

Co zrobić ze starą torebką? Albo z taką, która się zużyje? O ile marka nie prowadzi dożywotniego serwisu gwarancyjnego (a chyba nawet Hermes się na to nie porwał), a notesie z kontaktami nie brak nam sprawdzonego kaletnika, sytuacja robi się ponura. Wyrzucić? W tych czasach, gdy każdemu wyrzucanemu przedmiotowi przyglądamy się trzy razy? A może jednak trzeba było jej nie kupować tych kilka lat temu? I tu nadchodzi marka Mandel ze wspaniałym, nowoczesnym rozwiązaniem. Wprowadza właśnie innowacyjny koncept, mający na celu szerzenie bardziej świadomej i odpowiedzialnej konsumpcji. Akcji towarzyszy kampania wizerunkowa pod jakże wymownym tytułem „Druga młodość. Ten sam Mandel”. I to jaka kampania!

Wzięły w niej udział trzy dojrzałe kobiety: babcia projektantki i założycielki marki, Krystyna Mandel -Czarniawska wraz ze swoimi przyjaciółkami: Haliną Melerska i Haliną Szydlik. Co pragną nam przekazać? Nową strategię Mandla opartą o model Circular Design (jak czytamy w informacji prasowej, decyduje się na to jako pierwsza polska marka). Na czym będzie polegać? Mandel wprowadza kilka nowych funkcji. Przede wszystkim możliwość reperacji zakupionych wcześniej torebek. Będziemy mogli zatem korzystać z usług kaletniczych osób, które mają z marką do czynienia na co dzień. Więc nie usłyszymy niesławnego: „Nie da się”. Ponadto opcję odesłania zużytej torebki, której już nie chcemy naprawiać, za co dostaniemy 25% zniżki na nowe zakupy. Jeśli da się z niej coś jeszcze zrobić, wyremontowana wersja trafi do… wypożyczalni torebek Mandel! I to jest nowość totalna, która ruszy lada moment. Nie chcesz kupować? Nie musisz. W obiegu będą używane (siłą rzeczy), lecz wciąż świetnie prezentujące się egzemplarze. Wkrótce też będzie można dostać torebki wyprodukowane ze skóry pochodzącej z recyklingu. Więc każda podjęta przez nas decyzja w obrębie oferty marki będzie się wiązać z mniejszą lub większą pomocą planecie.

“Chcemy móc dalej tworzyć, ale odpowiedzialnie, z myślą o otaczającym nas środowisku” – mówi założycielka marki, Monika Kalicińska. Zmiana podejścia do mody i produkcji jest konieczna. Paradoksalnie łatwiej jest ją wprowadzać małym markom niż gigantom. Dlatego ja tu bardzo namawiam do korzystania z ich skromnych, lecz wspaniałej jakości zasobów. Dla lepszego jutra.

Modelki: Krystyna Mandel –Czarniawska, Halina Melerska, Halina Szydlik
Fot. Łukasz Żyłka
Stylizacja: Maja Naskrętska
Makijaż: Joanna Berdzińska
Fryzury: Patryk Nadolny
Koncept: Monia Kalicińska, Julita Czeczuk, Anna Szlezinger, Maja Naskretska, Łukasz Żyłka

Jedna myśl nt. „Druga młodość. Ten sam Mandel.

Dodaj komentarz
  1. Dominika

    Genialne! Jak fajnie, że coraz więcej, i to polskich, marek działa tak dalekowzrocznie i ekologicznie:) Jestem za!! Tym bardziej, ze w moim mieście kaletnika znaleźć trudno a i szewc ulubiony przeniósł się na drugi koniec miasta ku mojej rozpaczy.

    Odpowiedz
     

Pozostaw odpowiedź Dominika Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *