Wszędzie, byle nie tu

Stało się już tradycją, że wraz z cieplejszymi wiosennymi dniami w sklepach H&M pojawia się kolejna odsłona projektu „Fashion Against Aids”. Były już t-shirty z grafikami autorstwa gwiazd, była świetna moim zdaniem kolekcja festiwalowa. W tym roku H&M stawia na uniseks, a na zdjęciach prezentacyjnych możemy sobie od razu porównać, jak dana rzecz układa się na sylwetce damskiej, a jak na męskiej. Z całości można wybrać całkiem niezłe egzemplarze (nie wliczając pomarańczowych kombinezonów kojarzących się z więziennymi uniformami). Jest wygodnie, oszczędnie, jasno i spokojnie. Pojawia się tylko jedno „ale”. Najbardziej atrakcyjne według mnie ciuchy niestety do Polski nie dotrą. Polski oddział marki tłumaczy ten wybór dostosowaniem do lokalnych uwarunkowań rynku. „Na podstawie kilkuletniej obecności w Polsce zdecydowaliśmy, że kolekcja w takim kształcie ma szansę najbardziej spodobać się polskim klientom” (nie czujmy się jednak dyskryminowani – Finlandia, Słowacja, Czechy, Węgry i Chorwacja towarzyszą nam w bólu ;)). Jako polska klientka stanowczo się nie zgadzam. Poniższych rzeczy nie znajdziemy w polskich sklepach. Czy rzeczywiście statystyczny klient by ich nie tknął? Śmiem wątpić :).

 



P.S. Żeby nam jednak tak smutno nie było, trochę rzeczy, które będą (w Warszawie na Marszałkowskiej i w Krakowie w Galerii Krakowskiej – od 26 kwietnia).







Zdjęcia: H&M

14 Comments

  • frenja
    Posted 20 lutego 2011 10:25 0Likes

    Co za dyskryminacja!

  • anio_i_takie_tam
    Posted 20 lutego 2011 12:45 0Likes

    Kamizelka jest wspaniała

  • Gość: oliwka, aso207.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Posted 20 lutego 2011 13:02 0Likes

    akurat są to wszystkie rzeczy (no moze prócz t-shirtu) które bardzo chciałabym mieć w swojej szafie! A wiesz co będzie w Polsce? w jakich sklepach i kiedy?

  • zielona-karuzela
    Posted 20 lutego 2011 13:08 0Likes

    Niestety. Taka rzeczywistość- ktoś decyduje czego JA bym nie kupiła. Śmieszne.

  • Gość: LaVôtre M., 83.2.170.19*
    Posted 20 lutego 2011 16:00 0Likes

    Wielka szkoda, jednak trochę jeszcze poczekamy zanim zostanie doceniony gust Polaków jako ogółu. Zapraszam do siebie : lavotrem.blogspot.com/

  • misshocked
    Posted 20 lutego 2011 16:24 0Likes

    Co to jest to ostatnie? Pasko-szelki? 🙂

  • Gość: , 89-77-158-66.dynamic.chello.pl
    Posted 20 lutego 2011 16:37 0Likes

    A ja się właśnie przymeirzałam do tej kamizelki!:/ Harel, dzisiaj jesteś posłańcem złych wieści:P
    I jak zwykle zapraszam do mnie: millesoffashion.blogspot.com
    Milles of fashion

  • jagnesjag
    Posted 20 lutego 2011 18:17 0Likes

    Po raz kolejny jakoś mnie to nie dziwi. Zara robi podobnie ( o wyższych cenach już nie będę wspominała). Najbardziej mi szkoda, tego delikatnego trenczu z pierwszego zdjęcia. Czy my jesteśmy jakimś gorszym klientem?

  • harel
    Posted 21 lutego 2011 08:21 0Likes

    Tutaj można zobaczyć ubrania dostępne w Polsce. Kolekcja wchodzi do sklepów 26 kwietnia, będzie sprzedawana w dziale Divided w wybranych sklepach.

  • cari24
    Posted 21 lutego 2011 10:49 0Likes

    Mnie też oczy zaświeciły się na widok tej kamizelki (taka „Wangowa” na moje oko), a Groszki rozpędziły się i nawet podają jej hipotetyczną cenę w Polsce (450zł – to chyba prawdziwa skóra, albo cena z kosmosu), jak i ceny innych elementów kolekcji, których jednak u nas nie będzie http://www.groszki.pl/groszki/51,111695,9136423.html?i=33. Podobną praktykę sieciówki stosują też na skalę krajową – w Inowrocławiu, gdzie mieszkam, w RESERVED najciekaszych elementów z poszczególnych kolekcji nie uświadczę, docierają tu tylko te najbardziej nudne i oklepane… Wszystko zapewne poparte jakimiś marketingowymi badaniami:-(

  • feco_d
    Posted 21 lutego 2011 15:41 0Likes

    Witam po powrocie z londyńskich wojaży, gdzie z pewnością pojawi się powyższa kolekcja 🙂 Jaka szkoda, że już wróciłem, bo parkę z odpinanymi rękawami chętnie bym przygarnął.

  • Gość: Aśka, 87-206-7-148.dynamic.chello.pl
    Posted 22 lutego 2011 07:17 0Likes

    no to jest jakas kpina – polowałam na pasko-szelki 🙁
    poza tym co jest takiego zbyt trendy w tych kilku rzeczach, że do nas nie trafia? bezsens marketingowy.

  • Gość: Onlycoolcats.blogspot.com, 194.255.31.*
    Posted 25 lutego 2011 09:00 0Likes

    Szczerze mowiac, nie bardzo rozumiem strategie H&M. Polska rzeczywiscie jest przez nich dyskryminowana ( COS nawet nie bierze PLi pod uwage).Czy naprawde Polacy nie maja swojego stylu, a kupuja tylko to co najtansze i najbardziej uniwersalne do noszenia?
    Absolutnie nie. Jestem w Polsce kilka razy do roku i coraz czesciej widze swietnie ubranych, swiadomych swego stylu ludzi. No, ale coz to tylko moje spostrzezenia. H&M-owscy badacze rynku na pewno wiedza lepiej.

  • Gość: anonim_zawiedziony, public-gprs13473.centertel.pl
    Posted 30 marca 2011 10:59 0Likes

    Wielka szkoda. Nie mówmy potem, że 'Polska nie kojarzy nam się z modą’

Skomentuj Gość: Onlycoolcats.blogspot.com, 194.255.31.* Anuluj pisanie odpowiedzi