F is for Fendi!

I mamy kolejną współpracę młodego zdolnego ze starym znanym. Tym razem twórca kolaży, Edward Kanarecki, został zaproszony do współpracy z artystycznym kanałem społecznościowym marki Fendi. „F is for Fendi” jest miejscem dla artystów, fotografów czy influencerów, w którym mogą przedstawiać nowe kolekcje i produkty we własnych, autorskich interpretacjach.  

Na specjalne zamówienie @fisforfendi Edward przygotował trzy kolaże kolekcji damskiej i trzy męskiej na wiosnę 2020. Część kobieca to beztroska podróż, niekoniecznie ograniczona do naszej planety. Jak pisze sam autor, chodzi o beztroską eskapadę, przygodę pełną wrażeń –  najlepiej w rytm Donny Summer występującej w legendarnym Studio 54. Część męska, oparta na kolekcji projektowanej wraz z włoskim reżyserem Lucą Guadagnino, to impresja na temat wiecznego lata, jakby osadzonego w obrazach Henriego Rousseau.

Poniżej część prac, więcej znajdziecie na podanej wyżej stronie, a także na Instagramie @designandculturebyed. Warto zaobserwować!

1 Komentarz

  • Sara Fiolek
    Posted 19 lutego 2020 19:13 0Likes

    Pierwszy raz spotykam się z takim pomysłem na kolaż. Wyszło Ci mega estetycznie.

Pozostaw odpowiedź Sara Fiolek Anuluj pisanie odpowiedzi

Najlepsze wiadomości ze świata mody

Nie wysyłam spamu