Pamiętacie nieszczęsną kampanię reklamową Adidasa na warszawskim murze Wyścigów, która na szczęście nigdy nie doszła do skutku? Klasyczny strzał w kolano odbił się szerokim echem – do tej pory, gdy tamtędy przejeżdżam, mam ochotę postukać się w czoło ;). I wierzcie mi, nie ja jedna…
Kilka miesięcy później na pozornie podobny pomysł wpadli marketingowcy odpowiedzialni za kampanię marki Converse. Jak różnie jednak można podejść do idei sztuki ulicznej (a może: jak sprytnie można podejść jej twórców? ;)). Miejsce akcji? Miasta w Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Motyw przewodni? Trampki Chuck Taylor. Co robimy? Wszystko, co może być tłem dla ich białego „szkieletu”. Kreatywność mile widziana, dobra zabawa jako przyjemny skutek uboczny. Można? Można. I wilk syty, i owca cała. Just Add Color to jedna z ładniejszych kampanii, jaką ostatnio miałam okazję oglądać.
4 Comments
Gość: Fashion Split Personality, host892521235.ame.3s.pl
Świetny pomysł i moje ulubione trampki !!!
Gość: Agata, 128-164-35-84-dsl.allesin1.nl
Swietne! mialam przyjemnosc pracowac przez pare miesiecy dla europejskiego oddzialu Nike (do ktorego nalezy Converse) i zawsze jestem pod wielkim wrazeniem strategii marketingowych tej marki. W temacie recyklingu przestrzeni, uwielbiam tez rideukbmx.mpora.com/news/nike-pool-grand-reopening.html
Gość: Callista, 93.175.80.21*
Ładnie się dzieje. Rozpoznałam Harel od tyłu 😀 http://www.dorotawroblewskablog.pl/site_media/photologue/photos/cache/QCg9CCtZn2QKami9hlcFcIWZ9eXGe9qV_h5_squaren.jpg
Gość: kajakowo, acgd19.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bardzo fajnie! 🙂