Paryż!

Krzyczę: „Paryż!”, ale niestety tam nie jadę w najbliższym czasie… Choć tak się złożyło, że przez moment znów tam byłam, piłam kawę i jadłam sałatkę nicejską z talerza, który ledwo się mieścił na stoliku (choć talerz wcale do dużych nie należał ;)), włóczyłam się po antykwariatach i gapiłam na ludzi. Podziękowania za mentalną teleportację wysyłam do Reserved, które na jesień przygotowało kampanię bijącą na głowę wszystkie poprzednie. Gdy oglądam te zdjęcia, przenoszę się do stolicy mody, czuję zapachy kawiarni, piekarni, słyszę szum ulicy i stukot niezliczonych par obcasów (choć, jak ogólnie wiadomo, Paryżanki cenią sobie płaskie obuwie, jednak nie będziemy teraz burzyć mojej idealnej wizji, prawda? ;)).

Zdjęcia: LPP, fot. Mateusz Stankiewicz

6 Comments

  • kiss-kiss
    Posted 20 września 2010 12:07 0Likes

    Również mi się podoba ta kampania reklamowa.

  • Gość: Przystań Moda, acoc128.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Posted 20 września 2010 12:29 0Likes

    klimatyczne zdjęcia! aż sama z chęcią bym pojechała w to miejsce 🙂

  • Gość: elfik-pl, host81-138-10-62.in-addr.btopenworld.com
    Posted 20 września 2010 15:43 0Likes

    Zdjecia sesji moze i fajne. Nijak to sie ma jednak do jakosci w sklepie. Szkoda! No i nie wiem jak to mozliwe ze przy najnowszej, dopiero co wchodzacej do sklepow kolekcji dostepne sa tylko dwa rozmiary, zaden nie moj niestety…

  • monuka
    Posted 20 września 2010 16:48 0Likes

    jakbym znowu mogla przeniesc sie do Paryza na 3 miesiace

  • peek-a-boo
    Posted 21 września 2010 19:53 0Likes

    Szkoda tylko ze Reserved nie ma obslugi w swoich sklepach na takim wysokim poziomie. Niedawno panienka w jednym z nich najpierw nakazała mi odwiesic wyniesione z przymierzalni ubrania, a kiedy odmówiłam, oświadczyła kategorycznym tonem, że ona nie jest od ukladania ubrań (stała przy stojaku z ciuchami, nie przy kasie). wkurzona zażadałam rozmowy z managerem klepu. Wtedy wyszedł z kąta jakis tegoroczny maturzysta i oswiadczył że powinnam ich zrozumiec . Zdziwiłam się mocno, bo zawsze na zajeciach z marketingu uczono mnie, ze to obwiązkiem sprzedawcy jest próba zrozumienia klienta. Oczywiście nikt mnie nawet nie przeprosił. To tyle o światowych standardach reprezentownych przez Reserved ;/

  • Gość: Ciekawe Strony, cpc3-woki3-0-0-cust237.6-2.cable.virginmedia.com
    Posted 22 września 2010 00:29 0Likes

    Swietny blog ! Czy jest mozliwosc wspolpracy ?Pozdrawiam Wszystkich
    Archiwum X

Leave a Reply