Projektowanie emocji, czyli jak budować doświadczenie marki.

Mam dla Was nie lada gratkę. Otóż od dziś do niedzieli będziecie mogli pobrać darmowy e-book autorstwa Klaudii Kaszuby z agencji Black Balloon poświęcony – w dużym skrócie pisząc – budowaniu wizerunku marki w oparciu o doświadczanie. Dla twórców będzie to szereg przykładów i podpowiedzi, jak mówić i jak pokazywać swoją markę, by została w pamięci (a może też sercach) klientów na dłużej. A dla odbiorców – niepowtarzalna możliwość wirtualnego odwiedzenia atrakcyjnych miejsc, poddanych wnikliwej analizie ekspertki. Rzadko się zdarza, by dostęp do takich informacji był darmowy, tym bardziej zachęcam.

Co trzeba zrobić? Wystarczy wejść w ten link i zapisać się do newslettera Klaudii. W odpowiedzi otrzymamy dostęp do e-booka.

Photo by 文栩 谢 on Unsplash

Pozostaw swoją odpowiedź

Najlepsze wiadomości ze świata mody

Nie wysyłam spamu