To najbardziej osobista kolekcja w historii marki – mówi o #superpowerbag Monika Przywara-Strzałka, projektantka tworząca torebki od 2016 roku. Nowe modele zainspirowane zostały spotkaniami z klientkami oraz procesem personalizacji, który Monika bardzo szybko wprowadziła do swojej oferty. Uczestniczę w tym procesie osobiście. Klientki pojawiają się z gotowymi intencjami i wspólnie zapisujemy je na torbach – słowami, obrazami lub symbolami. Większość grawerunków odnosi się do trzech wartości. Mówią o miłości – również do siebie, dodają odwagi w trudnych chwilach i przypominają o sile, którą ma każda z nas – mówi. Stąd trzy torebki mocy, jak można tytułowy hashtag odszyfrować, skupione na trzech głównych wątkach: #iamlove, #iamcourage oraz #iamstrength. Skórzane torebki w odcieniach czerni, beżu i szarości zdobią dyskretne, złote tłoczenia, tworząc z torebek swego rodzaju talizmany. Forma jest jak zwykle ultra prosta, wykonana z niezwykle trwałej skóry, zdobiona złotymi okuciami (na zamówienie można zamówić srebrne), wyposażona w odczepiany pasek.
Zaufanie, jakim opowiadając swoje historie, obdarzyły mnie Klientki, było i nadal jest dla mnie niezwykłe. Przeżywałam te historie razem z nimi i one wpływały na moją własną. Bardzo często znałam ich ciąg dalszy. Czasami, po latach, Klientki opowiadały mi o mocy, jaką ta mała torebka dla nich miała – mówi projektantka. Tu sama muszę potwierdzić, torebka, którą na samym początku swojej drogi podarowała mi Monika, towarzyszyła mi w najróżniejszych momentach, bez względu na sytuację zawsze ratowała wizerunek. Wiem, że nawet gdybym na ważne spotkanie przez przypadek poszła w butach spacerowych (ci, którzy mają psy, wiedzą, o jakich butach mówię, a ci, którzy nie mają, niech wyobrażą sobie duuużo błota), ona skutecznie odwróciłaby uwagę. Niesamowite, że tej cenie możemy dostać taką jakość. Przystępny luksus – tak bym tę kategorię określiła.
Tym razem w roli modelki wystąpiła twórczyni marki we własnej osobie.
Stylizacja: Angelika Warlikowska
Makijaż: Ada Grabowska