Ania Kruk – Reborn

Ania Kruk od kilku sezonów serwuje nam opowieści z bohaterkami z krwi i kości, że tak się cieleśnie wyrażę. Biżuteria jest tu tylko pretekstem, by przedstawić historie znacznie szersze i ważniejsze, jak miłość do siebie, siostrzeństwo czy macierzyństwo. Ten ostatni temat to rzecz najświeższa, bo nietypowa kampania z okazji Dnia Matki miała swoją premierę wczoraj.

Możemy lub nie możemy, pragniemy lub nie pragniemy być matkami. Idea macierzyństwa odradza się w każdej z nas na nowo, nabierając osobistego wymiaru. Kampania #reborn pokazuje istotę odrodzenia, przemiany i siłę możliwości wyboru – mówią dziewczyny, które wzięły w niej udział: Kaja, dwie Weroniki i Adrianna. Są w podobnym wieku, a co za tym idzie, spotykają się z ocenami swoich najbardziej intymnych decyzji. W tym tych dotyczących macierzyństwa. Choć doskonale wiadomo, że nie istnieje jedna słuszna droga, w pewnym momencie kobieta stawiana jest pod ścianą, przyciskana cudzymi oczekiwaniami. Marka zajmuje tu jasne stanowisko: poszanowanie niezależności i wyborów innego człowieka. Więcej możecie obejrzeć w specjalnie przygotowanym przez markę Ania Kruk filmie.

Co ciekawe, kampanii towarzyszy specjalny newsletter, w którym znalazło się empatyczne oświadczenie. Każda osoba, dla której temat macierzyństwa jest niekomfortowy lub nieinteresujący, może wyciszyć komunikację marki za pomocą specjalnego przycisku. Ryzykowne? Moim zdaniem wręcz przeciwnie.

Produkcja: Martyna Olszak – Bachora
Zdjęcia: Klaudia Kocielska
Stylizacje: Weronika Judkowiak
Make Up – Krzysztof Szambela

1 Comment

  • Elf
    Posted 3 dni ago 15:16 0Likes

    Niestety, jakość wyrobów tej marki jest fatalna. Czerniejące pozłacane bransoletki,nie dziękuję.

Leave a Reply

Najlepsze wiadomości ze świata mody

Nie wysyłam spamu